همـــــــه جوابـ بدنـا!!!

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت14:08---27 آبان 1392
از قبل تولد !



ولی خیلی حرصش میدم دلش از دستم خونه !



با این وجود همیشه هوامو داره فداش بشم !



خدایا خاطرتو می خوام دررررررررربست
پاسخ:بـــــه به،واقعن عالی بوود،ایوووول


AKSHAN
ساعت20:52---22 آبان 1392
من بخبخ یکیو دوس داشتم حدود 2سال از دوم راهنمایی تا الان که پیر و خوار و ذلیل شدم هیچی دیگه الوالدین افتادن به جان ما دوتا یادش بخیر چقدر از باباش کت خوردم یه بار داشت میزدش پریدم جلوش حسابی کتک خووردم لامصب سگ جانم بودم گریه نمیکردم فقط خودمو به معصومیت میزدم هرکاری میکردم اشک نمیومد تا یکم دلش واسم بسوزه حتی همه رو راضی کردیم که وقتی 4 دبیرستان شدیم نامزد کنیم اما بازم بهم نرسیدیم یادش بخیر که چقدر واسش گریه میکردم اما این اخرش نبود بعد مدرسه اینا زودتر تعطیل شدن 1 زنگ رفتیم کافه بهش گفتم یا تو رو میخوام یا تنمو به خک میدم اونم دستمو گرفت گفت اخساسمون یکیه چشم هرچی تو بگی منم همینکارو میکنم خاک تو سر من یه چیزی گفتم اینم باور کرد


رفته شاهرگشو بریده پسرخالش تو مدرسمون بود تا فهمیدم از مدرسه بدون اجازه رفتم پیشش خدا رحم کرد که تو کما نرفت اما بیهوش بود من بدبختم حالم بود بود فقط گریه میکردم رفتم تو بخش زنان و زایمان ( جدا خبر نداشتم ) یه بسته مسکن پیدا کردم و همشو خوردم


هیچی دیگه منم بیهوش شدم و تشنج کردم فقط بالا میوردم


اخرشم بهم نرسیدیم بعد 1 ساله تازه امروز صبح دیدمش دیگه مثه قبل اون دختره شاسگول نبود یه جورایی شکسته شده بود قبلا واسم ارایش میکرد چادر میزاشت میومد پیشم موهاشو میریخت بیرون


خداییش خومشل بود نخند ادم به بچه عاشق که نمیخنده قضبیت


با دخترخال بود که حدودا فکر کنم 20 تا 28 سالش باشه دقیقا نمیدونم روم نشد پیشش برم اون شکسته تر شده بود من از حالت بچگی در اومده بودم قدم از 1و 65 رسیده به 1 و 80


خودت فکر کن


خوشتیپ تر شدم اما لاقر شدم خیلی لاقر وزنم جمعا 55 کیلو


اگه با تیپی که ن زده بودم پیشش میرفتم درموردم فکر بد میکرد نمیدونهه من دیگه با هیچ دختری رابطه ندارم حتی پارسال دختنره خودش بهم شماره داد ازش گرفتم اما دور از چشمش انداختمش تو سطل اشغال





حالا بیا پائینکارت دارم

































































خخخخخخخخخخ هرچی گفتم دروغ بود باز بیا پئین تر کارت دارم



































































































































شوخی کردم همش راست بود نخندی ها جدا همش حقیقت داشت من دسته دوم شدم رفت


تو خودت حاضری با یهه پسر مثل من افسناج کنی








راستی بیا پائین تر













































































نامرد بی مرام دیگه تو وبم نظر نمیزاریا
پاسخ:خدایی حقیقت داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجبـــــــــــــــ...راسشو بخوای حال نداشتم نصفه خوندم خخخخخخ
مطلبه جدید نذاشتی نظر بزارم خوووووو:)))))

بدشم،چرا دسته دوم شدی؟؟ مگه چی شده حالا؟اصن بهتر که به هم نرسیدین:))


FaRid
ساعت16:28---30 شهريور 1392
4و5سال
پاسخ:خـوووبـه


محمد حسین
ساعت14:48---28 شهريور 1392
2 ماهه!!

البته به جز اون یه دوست فاب هم دارم که حدودا 8 ساله رفیقیم!

از سوم ابتدایی تا الآن که سوم دبیرستانم!
پاسخ:آهــــــــــــــا!!!


fatemeh
ساعت22:56---27 شهريور 1392
از اول ابتدایی...الانم سوم دبیرستانمخودت حساب کن ببین چن ساله...

اخه نه که این رفیق صمیمی ما شیرازیه ...مام که تاثیر پذیر

دچار فراخی نشیمنگاه شدم اصن خخخخخخخ
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخ....ایوووول خعلی باحال بوود فک کنم11یا12 سال بشــــــــه


مهراسا
ساعت17:24---27 شهريور 1392
از 3سالگی تا حالا الانم19 سالمه حساب کن ببین چن ساله
پاسخ:زیاده زیاد،دیگه قابل شمردن نیس خخخخ


mehdi
ساعت13:27---27 شهريور 1392
16سال
پاسخ:16 سال ،عجب دوستای خوووبی


nikishaparak
ساعت0:50---27 شهريور 1392
8

yasi
ساعت18:44---26 شهريور 1392
2سال
پاسخ:به سلامتـی:))))


BaRaN
ساعت14:58---26 شهريور 1392
من اصن دوست صمیمی ندارم

هیچکی واس من دوس نبوده
پاسخ:الهی فداتـــــ ،آخی عبــ نداره ناراحتـ نباش


مهسا
ساعت19:26---25 شهريور 1392
چرا وقتی من گفتم یه سال گفتی اون دیگه صمیمی نمیشه

ولی وقتی لیدیا گفت یه سال چیزی بهش نگفتی؟؟
پاسخ:خُبــــــــ توو فرق داری!!!! بعدِشم اصن من اشتباه کردم،ببخشید


bita
ساعت15:15---25 شهريور 1392
به دلیل زیبایی عصاب هر روز عوض میشه
پاسخ:آخی!!!


خل خانوم
ساعت19:08---22 شهريور 1392
5 نفرند با چهارتاشون از بچگی یهنی 12 سال با یکی دیگشون 6 سال

لیدیا
ساعت13:21---17 شهريور 1392
1سااااااااااال

atefeh
ساعت12:35---14 شهريور 1392
بیشتر از یک سال
پاسخ:خـــووبـه


Ali.
ساعت23:45---13 شهريور 1392
9 years




پاسخ:OoOoOOOo


مهسا
ساعت19:41---13 شهريور 1392
باشه رو چشم
پاسخ:Tnq


مهسا
ساعت15:23---13 شهريور 1392
1 سال
پاسخ:اون دیگـه صمیمی نمیشه ها!!! میشــه؟؟؟


مهسا
ساعت15:05---13 شهريور 1392
عههههههههه!!!!!

راس میگیا!!!!!

چقد وبت شبیه منه!!!!!!
پاسخ:وبــــــــه من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یـا وبه تـــــــــــــووووووووووووووو؟؟؟ یه فکـری به حاله وبت بکنplZ


ᵔᴥᵔ World Of ℒ❤√ℯ
ساعت13:15---13 شهريور 1392
9 سال
پاسخ:oOO0o0O0o0O


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 12 شهريور 1392سـاعت 20:35 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA